Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu - utrata mocy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ostanna
    Classic
    • 2020
    • 0

    Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu - utrata mocy

    dzień doberek wszystkim :-)
  • ostanna
    Classic
    • 2015
    • 4

    #2
    Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu - utrata mocy

    Witam wszystkich użytkowników. Przewertowałam forum w poszukiwaniu pomocy dla mojej Octavii I 1,9 TDI oraz odwiedziłam kilku mechaników w okolicy. Problemem jest spadek mocy pojazdu w czasie jazdy. Objawy pojawiają się co kilka dni lub codziennie. Po prostu samochód słabo reaguje na wciskany pedał gazu, jednym słowem muł
    Pierwotnie na podłączanym urządzeniu do diagnostyki ukazywał się błąd nr 17965 p1557.
    Została wymieniona turbosprężarka na regenerowaną oraz zawór N75 oraz wszystkie możliwe filtry.
    Po tej wymianie niestety nie było poprawy. Były kolejne ale już inne błędy, których nie podam bo ich sobie nie zapisałam ale coś z jakimś czujnikiem. Wyrzucało również Check engine.
    Mechanik wymienił: przepływomierz, filtr paliwa, zawór jakiś inny chyba N18 (tak mi się zdaje), jeszcze raz wymienił turbinę oraz wykonał sprawdzenie szczelności wężyków oraz czyszczenie czegoś od paliwa bo było brudne. Nie ma poprawy.
    Czytam tutaj na forum, że wykonywane są jakieś logi statyczne i dynamiczne. Mój fachowiec tego nie robił, nie wiem dlaczego, może nie uważał za konieczne lub nie posiada takiego sprzętu/wiedzy?
    Potrzebuję namiary na kogoś z woj. lubelskiego lub okolic Białej Podlaskiej kto mógłby coś w tej sytuacji zaradzić lub wykonać te logi. Cokolwiek aby doprowadzić mój samochód do stanu używalności. Będę wdzięczna za jakąkolwiek pomoc oraz rady. Dziękuję.

    Komentarz

    • Wally
      RS
      • 2012
      • 3790
      • Volkswagen

      #3
      ostanna, tu masz wykaz forumowiczów, którzy mogą podpiąć się kabelkiem :
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ht=forumowicze :szeroki_usmiech
      a tu polecane warsztaty (tylko nie wiem czy znajdziesz kogoś w Białej ,
      Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally

      => Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
      => Volkswagen Passat City 1.6 TDI
      => Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
      "Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."

      Komentarz

      • ostanna
        Classic
        • 2015
        • 4

        #4
        Bardzo dziękuję. napisałam już e-maila do "najbliższego" mi forumowicza z kabelkiem

        Komentarz

        • Wally
          RS
          • 2012
          • 3790
          • Volkswagen

          #5
          ostanna, to jeszcze włącz w ustawieniach konta/profilu Prywatne Wiadomości, bo nie wiem czy będzie mógł odpisac
          Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally

          => Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
          => Volkswagen Passat City 1.6 TDI
          => Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
          "Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."

          Komentarz

          • ostanna
            Classic
            • 2015
            • 4

            #6
            Jeśli mogę Wam pozawracać jeszcze głowę. Moje błędy to:
            p1549
            p1538
            p1672
            p1619

            Komentarz

            • rafiki
              RS
              • 2012
              • 15975
              • Superb III (3V3)

              #7
              Zamieszczone przez ostanna
              p1549
              Zawór N75 - przerwa w obowdzie lub zwarcie do masy. Mówiąc krótko problem natury prądowej.
              Zamieszczone przez ostanna
              p1538
              Elektrozawór odcinający dopływ paliwa - j.w.
              Zamieszczone przez ostanna
              p1672
              Sterowanie wentylatorem chłodnicy - j.w.
              Zamieszczone przez ostanna
              p1619
              Przekaźnik świec żarowych - j.w.
              رافال
              Spoty
              Cause freedom is a lonely road

              Komentarz

              • ostanna
                Classic
                • 2015
                • 4

                #8
                A czy zamiast awarii samego N75 bo ten był już wymieniany możliwe jest że problem jest w samym gnieździe do którego się podłącza ten zawór?

                Komentarz

                • alxxx
                  RS
                  • 2010
                  • 1823
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                  #9
                  ostanna, nie ma co gdybać, tylko udać się do kogoś ogarniętego kto zrobi logi/zbada i zdiagnozuje wóz a nie ładować pieniądze w niepotrzebne wymiany.
                  VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                  Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                  Komentarz

                  Pracuję...